Burası ülkemizin toplumsal aynasıdır. Burada her çeşit insan var. Biliyorsun burada her yaştan, her işten, her yerden insan var . Ve hepsi memleketleri için çalışmış . Burada aynı sebebten dolayı bulunuyorlar ; halkına hizmet…
Bizleri üniversitelerden alıp içeri tıktılar. Neden ? Dünyayla ve dolayısıyla okulla ilişkimizi kesmek için. Bizi hapishane yalnızlığında dondurmak istediler. Ama hapishanelerin de birer üniversite olduğunu zorbalar bilemez.