Dünya sahtekarlarla doludur azizim; insanlar samimi değildir , herkes birbirini kırar , incitir. Bizim o koca koca kitapları devirmemiz , iki satır samimiyet bulabilmek içindir.
Yazarın okuduğum ikinci kitabı. İlk kitabını (hain yüreğim) okuduktan sonra deli gibi diğer kitaplarını merak ediyordum. Alıp okumak için nasıl sabırsızlandım anlatamam...
Şöyle mi biter böyle mi biter diye düşünüyorsunuz ama kesinlikle hiçbir kanıya varamıyorsunuz. Son kısımlara doğru ağzım açık okuduğum bir kitap. Ki eminim siz de öyle okuyacaksınız :D