📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sadelik zaten böyle bir şey. En derin olanın karşılığı. Sözün cevhere dönüşmesi. Cevherin ışığını halk görür. Aydın dün de, bugün de bu ışığa değil, gûya kökenine ineceğim diye ışığın kaynağına odaklanır. Buldum dediği şey ya elmastır ya zümrüt. Peki ışık ne doldu? Aydın zaten aydınlanmış olduğu için ışığı farketmez, önemsemez."
"... edebiyat söz konusu olunca ben şuna bakarım. Şiirden anlıyor mu? Yani güzel şiiri farkedebiliyor mu? Elbette ediyor. Kız musiki biliyor arkadaş, musiki. Musiki daima şiirin fevkindedir. Yani? Yani şu: Kelimelerle anlatamadığın şeyi ses ile anlatacaksın. Bir âhenk, bir ritim. Duyuracaksın desek daha doğru olur. Bu yüzden şiirin daima bir sese ihtiyacı vardır. Aynı şey, âhenk ve ritim. Ama şiirden anlamayan müzisyenler var. Odun gibi güfteleri bestelemişler. Doğrusu buna akıl erdiremedim, tuhaf. Musikinin söz ihtiyacı sınırlıdır. Olmasa da olur. Ama şiir. O ancak ses ile kanatlanır."