*Selma,bu sozleri duyunca gözlerini kapadı acıyla karışık bir gülümseme gördüm yüzünde. Söyle fısıldadı: Şimdi artık gökyüzünden daha yüksek, okyanustan daha derin ve yaşamdan, ölümden ve zamandan daha güçlü bir şeyin var olduğuna inanıyorum.Bugune değin bilmediğim şeyi şimdi biliyorum.
* Doğru, insanlar hikâyemize inanmayacaklar, çünkü aşkın mevsimlerin yardımı olmadan tomurcuklanıp açan tek çiçek olduğunu bilmiyorlar.
*Aşkın uzun bur dostluktan ya da sürekli ilişkiden doğduğunu sanmak yanlıştır . Ask manevi bir kaynaşmanın meyvesidir.
*Bu dünyada güzel ya da büyük her şey insanın düşüncesinden doğar.