Köylü yaşadığı dünyanın kıymetini bilmez, ona ağaç sebze meyve veriyorsa ağaçtır, toprak sebze veriyorsa toprak. Şehirdekinin hayalî bir ağaç altıdır işte, varsın ağaç kuru ağaç olsun , onlar onu da seviyor.
İnsan için ancak çalıştığı vardır.
Şüphesiz onun çalışması ileride görülecektir.
Sonra çalışmasının karşılığı kendisine tastamam verilecektir.
Necm 39,40,41.
Başta şunu söylemek istiyorum ki çok güzel, akıcı ve çoğu kez ters köşe olduğum bir kitaptı. Kitabı şöyle bir elinize alıp rastgele bir sayfa açsanız ve okusanız kitabı bir daha bırakmayıp kenara çekilip en baştan okumak için can atacağınıza eminim. Kitabı elime bir kaç sayfa okuyayım diye almıştım ama bırakamadım 24 saat dolmadan kitap elimde aktı gitti. Okumayı düşünen arkadaşların zaman kaybetmeden okumasını nacizane tavsiye ederim.Şimdiden keyifli okumalar.
Not: Eğer kitapları müzikle okuyan arkadaşlar varsa bu kitap için Reza Malekzadeh-Aram Aram'ı öneriyorum. Ben bu müzikle kitabı okudum. Benim için o kadar güzel bir şekilde kitapla özeleşti ki anlatamam... Kitabın sonunda bu müziği kapatıp açacağınız müzik kitabın kendisinde saklı... Bir kaç kere de o müziği dinleyip bu kitaba armağan edersiniz...
Zenginin zengin diye derdi olamaz.Fakirin fakir diye.Gencin genç diye.Yaşlının yaşlı diye. Kime hak lan bu dert dediğiniz şey?Niye sormuyor kimse birbirine derdini?