Derya

Derya
@deryaaca
Lütfen gönderileri okumadan beğenmeyin
yaşandı
Dostluğumuz uzun sürdü, sonra da biribirimizi yitirdik.
Reklam
Sen çıkmasaydın karşıma, ben insanlığı unutmuş gitmiştim.
İnsanın, böyle hiç konuşmayan bir arkadaşı olması, bıkmadan usanmadan da onu dinlemesi ne iyi.
GN
Herkes bir başka olur başkasıyla🌛
Birbirlerine düşmanmış gibi görünseler de aslında insanlar birbirine hep ihtiyaç duyarlar.