Söz verelim önce, ne olursa olsun birbirimize varıncaya kadar ileri gidelim. Çatallanan her yolda, dönüştüğümüz her hikayede birbirimizi bulalım. Bu sayede geride kalmaz, bu karanlığa tek başımıza varmayız.
Roman 3 karakter üzerinde ilerliyor. Aslında bir tren yolculuğu değil de geçmişe yolculuk gibi düşünebiliriz. Her bir karakter, farklı zaman aralıklarında başından geçen olayları ve duygusal yıkımları anlatıyor. Daha sonra bunlar birleşerek bize, 3 karakterin birleştiği bir noktadan o çerçevede bakmamızı sağlıyor.
Sonuç olarak dili akıcı bir roman. Bazı zamanlarda, bazı aralıklarda sıkıldığımı söylemem gerekiyor. Biraz uzatmalar da var; yani biraz daha konu dağıldı gibi hissettim. Ama daha sonra, “Bunu neden anlatıyor? Burada bunu anlatmasının sebebi ne?” diye kafamda sorular sorarken romanın sonunda bunların hepsi birleşiyor ve bir anlam kazanıyor. O yüzden de beğendim diyebilirim.