Hayat hakkında teori üretmiyorum. İyi midir kötü müdür diye sormuyorum kendime. Benim gözümde hayat kötü ve hüzünlüdür ve nefislerle iç içedir. Başkalarına nasıl göründüğünden bana ne ?
Bütünlüğünü koruyarak acı çekenlere ne mutlu. Sıkıntı çekseler de tuzla buz olmayanlara, inançsızken bile inananlara ve art niyetsizce güneşin altına serilebilenlere.