Destan Özcan

Destan Özcan
Hayat hakkında teori üretmiyorum. İyi midir kötü müdür diye sormuyorum kendime. Benim gözümde hayat kötü ve hüzünlüdür ve nefislerle iç içedir. Başkalarına nasıl göründüğünden bana ne ?
Sayfa 320·Kitabı okudu
Reklam
Bütünlüğünü koruyarak acı çekenlere ne mutlu. Sıkıntı çekseler de tuzla buz olmayanlara, inançsızken bile inananlara ve art niyetsizce güneşin altına serilebilenlere.
Sayfa 317·Kitabı okudu
İnsan ruhu karikatürlerin yaşadığı bir tımarhanedir.
Sayfa 307·Kitabı okudu
Birazda olsa sevmek zorunda olmak nasıl bir yorgunluktur!
Sayfa 300·Kitabı okudu
Ömrümde yalnızca bir kez gerçekten sevildim.
Sayfa 298·Kitabı okudu