📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
OKUMAYANLAR İÇİN SPOİLER İÇERİR Ortalama bir kitaptı bana göre .bir doktorun gururu karşısında yenik düşüp daha sonra bundan pişman olup vicdan azabı çekmesi onun iç dünyası ve yaşadığı olayı anlatıyor.bana göre bağdaşmayan noktalar vardı kitapta ama yinede çabuk bitti çünkü doktorun kendini anlatısı ruh halini iç çözümlemesini anlatısı güzel ve akıcıydi konu olarak beni aşırı etkiledi diyemem