Dilara Ebrar Sevinç

Dilara Ebrar Sevinç
@desvnc
Her şeyin birazı ve hiçbir şeyin hepsi...
Bir kereye mahsus yaşanan her an kendi hatasını bir daha düzeltilemeyecek biçimde içinde barındırır.
Alıntı
Reklam
Gerçekten iyi misin Ingeborg? Affedebildin mi? Tekrar sevebiliyor musun? Yaralanan bir şey tekrar iyileşebilir mi? İyileşen yerde İZ kalınca tekrar eskisi (gibi) olunur mu? Hayır Ingeborg. İz bırakmaz insanı. Hiçbir iz beni bırakmadı. Hiçbir iz onu bırakmadı. Ve biz bu izlerle eskisi (gibi) olamıyoruz. Eskisi gibi olunamayınca da ne öncesi gibi, ne de sonrası gibi OLUNAMIYOR. HİÇBİR ZAMANDA OLAMAMAK BUNU ANLAMAK.
1000Kitap
sen benim çığlıklarımı duydun, bana en yakın uzaklık sendin
Alıntı

Dilara Ebrar Sevinç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
9 günde okudu
·
Okunma: 10 Temmuz 2025 00:00
·
2025 17. kitabı
Birhan Keskin
8.6/10 · 5,6bin okunma
Reklam