Dilara Ebrar Sevinç

Dilara Ebrar Sevinç
@desvnc
Her şeyin birazı ve hiçbir şeyin hepsi...
Ben hangi kelimeye açsam ağzımı Ben hangi kelimeyi nereye koysam Bir sonbahar konaklar sesimde. Ben hangi kelimeyle girsem akşama Ben hangi kelimeyle nereye gitsem Yokluğunun renginde depremler düşer boynuma. Ben hangi yaprağın ince hüznüyüm Sen hangi sersem haydut…
Alıntı
Reklam
Bilme, tanıma beni merdivenleri üçer beşer çıkmanın sevinci yok içimde,
Şiir
Bak, bütün tınılar isyan bütün kemanlar gece duysana, kopuk ve uzak bir şeyler var aramızda ya beni bırak, ya sarıl bana.
Şiir
Yaşlı doğuda her şey mümkündür diyorlar: Sonsuz sevgi, sonsuz bağlılık ani ışık, ani ayrılık.
Alıntı
İnsan ölüyorsa acıdan ölür bir gün kendine bir daha uğrayamadığından, koyduğu yerde durmayışındandır hayatın hatanın dönüşsüz oluşundandır. Hiçbir aşk titremez sonsuza değin, bütünlüğünü yitirişinden ölür bir mum ve insan kanatlarından ayrılır bir gün
Alıntı
Reklam