Bana kalırsa, hangisi olursa olsun tüm yönetimlerde alçaklık kuvvete ve dalkavukluk da iktidara bağlanacaktır. Ve insanların alçalmasını önlemenin tek bir yolunu biliyorum: O da sınırsız güçle birlikte, kendilerini küçük düşürmeye egemen iktidarı kimseye vermemektir.
Despotizme boyun eğen, onu dayatandan çok daha fazla çürümeye uğrar. Mutlak monarşilerde kralın çoğu zaman büyük erdemleri vardır ama dalkavukları her zaman aşağılıktır.