SVS (Saka Ve Sanrı) İnceleme
9/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2025 17. kitabı
Bugün yazdığım ikinci incelemee. Uzun süredir ne yazık ki yoğun bir hayat geçirdiğim için bu uygulamaya da pek giremedim. Okuduğum kitapları inceleyemedim için de size paylaşamadım. Her neyse olayı pek de uzatmadan başlayalım. Bu arada merhabaaa! Maral'a aşık biriyim. Hani kitaplarını ayrı bir aşığım, ona bir ayrı aşığım her yerden takip ediyorum da. Maviş benim için değerli. Tabii birçok kitabını okumadım ama birkaç tanesini okudum. Sarkaç sayesinde SVS'yi tanıdım. Ve evet yeni okurum. Yani bir yıl geçti. Her neyse konuyu saptırmadan devamkeee. İlk olarak iki ana karakterimiz hakkında konuşmak isterim. Bige karakteri: Bige'yi seviyorum. Ama iki konu hakkında Bige'den nefret ediyorum. 1 konu bencilliği. Hani bazenleri bir insan bu kadar mı bencil olur diyerek kitabı okuyorum. İkinci, Farah'ı küçümsemesinden nefret ediyorum. Hani biliyorum egosu tavan. Ama bir davete katıldı mı hani orada eğer Farah varsa maviş Bige'yi orada sanki daha üstün çıkarmak istiyormuş gibi yazıyor. Tabii bunlar da yetmezmiş gibi TikTok editlerinde her iki kadın da karşılaştırılıyor. Ve hep Bige'nin daha güçlü olduğunu söylüyorlar. Ben öyle düşünmüyorum ama her ne olursa olsun kusursuz kul olmaz diyorum. Karun'a geçelim. Biri galiba bunu yaydı bilmiyorum ama maviş'in de Karun'dan nefret ettiğini söylemiş biri. Bu konuda bilgisi olan biri yorumda yazsın istiyorum çünkü bu konu hakkında pek bilgim yok. Lakin ben Karun'u Bige'den bile daha çok seviyorum. Kendi düşüncem olarak söylüyorum ki Bige yatıp kalksın Karun'a dua etsin. Birçok kişi Gurur'la Bige'nin olmasını istiyor. Ama eğer Bige Karun'a yaşattıklarını Gurur'a yaşatsa şimdi yaşamazdı. Hani ben burada bir kadının küçümsemiyorum. Sadece gerçekleri konuşuyorum çünkü Gurur'un Ne kadar deli olduğunu bence bir çoğunuz biliyordur. Her ne
Saka ve Sanrı 3Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20251,073 okunma
Karanlık günahlar
6/10
·408 syf.··
2025 54. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Ağustos 2025 16:49
Herkese merhaba, Neva’nın 9. Kitabını okumuş bulunmaktayım. Artık bu seriyi bitirebilir mi acaba? 11 de bitiyor diye gördüm, inş doğrudur. Olmamış ya , buda olmamış... Neva gittikçe düşüyor yani...normalde 5 verirdim ama cok daha kötü kitaplar var ondan 6 verdım. İlk sayfayı okuyunca dedim oo bu oldu galıba, eski nevayı okuyacağız ama sonra kitap ilerlemeye başlayınca olmadığını anladık. 400 sayfa yazmış yarısı boş yazmış, bence diğer yarısıda boştu. Slow Brun katagorisine girecek bir kitap olmuş bence, bir gecmişten cıkamadık baya kitap boyunca. Gelecekten devam etseydik, gecmişide arada okusaydık keşke daha iyi olurdu. Konuya gelirsek; İşte onu Kai yaralanıyor ve nera’da bunun hayatını kurtarıyor. Kai’de bu olaydan sonra kızı takıntı haline getiriyor , nera her türlü kötülükten korumaya çalışıyor ,kendisi hariç.. ilk başlangıcı günümüz diye geçip sonrası hep gecmişi okuyoruz. Geçmiş bölümlerden sıkıldım olmamış yani, yavaş yanma bır aşk olarak devam edıyor. Adamın kendini kıza laik görmemesi ile alakası sorunlar, bir zahmet yani seri katil yani... kızın aileside masum degıl ama kız masumdu yani.. Bence Kai kızın hayatını masumluktan cıakrttıgını düşünüyorum ben , ikisi arasında aşk eh işte ben ikisine yükselmediğim için begenemedim. Bundan sonrası spoi olacak... Yani bazı şeyler asla affedilmemeli bence.. gelelim beni kitaptan soğutan yere; bu cahil herif okuma yazması olmadığından ona verilen hedefleri kım nedir necidir bakmadan hepsini soğuk kanlı bir şekilde öldürüyor ve şerefsiz bunun sahibi buna bır hedef verıyor. Bu hedef kim kızın babası, yine yazılanları okumadağı ıcın ve kızı hıc araştırmadığı ıcın , kızın babası öldüyor. Şok oldum gencler; adamda şok oldu tabi, kızın babası öldürdüğü anlayınca, gerizekalı insan bır araştır yani inanamadım bu olaya.
Dark romance
Karanlık GünahlarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 2025652 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yılan Ve Gecenin Kanatları
8/10
·512 syf.··
2025 6. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2025 15:30
Herkese Merhaba, Nyaxia’nın Taçları serisinin 1. Kitabınıda bittirdik. Ve memnum valla, sevdimde... diğer serisini sevmemiş ve devam etmeme kararı almıştım ve bu kitaptan asla ümitli değildim. Aşırı bir beklentisiz bir şekilde okudum ve sonuçunca baya beğendim.. tabili dört dörtlük değildi ama bence gayet güzel işlenmiş bir fantastik kitaptı. Normalde 7 vericektım ama kız karakter için 1 puan fazla verdim... Kitabımıza gelirsek; Gecedoğan vampir kralının evlatlık insan kızı Oraya , kral babasına laik bir kız olmak için ölüm tanrıçasının düzenlediği efsanevi bir turnuva olan Kejari'ye katılılır. Ama turnuva zorlu şartları yüzünden acımasız bir vampire ve becerikli güçlü olan gizemli Raihn ile ittifak yapmak zorunda kalır. Baştan sona doğru kitap aktı gitti, asla sıkılmadım okurken... Oraya sevdim gayet aklı başında bir kızdı. Biraz ne olmak ıstediğin cok emin olmayan bir kız karakterdi. İnsan olarak kendini zayıf görüyor bence yetrince güçlü biri, insan hali ile baya vampirlerle başa cıkabiliyor ama neden insan kişiliğinden bir nefret duyuyor... bununda üvey babasının etkisi büyütme şartlarından düşünüyorum. O düşünce ile büyüyen bir insanın farklı düşünmesi pek normal değil. Ama bir yandanda insanları öldürmeye çalışan tüm vampirleri öldürüyor , insanları koruyor. Biraz duyguları karışık bir kızımız var yani... ama ben sevdim bence olgun bir kızdı... öyle ooo yakışıklı ooo kaslı diyip kimseye ağzının suyu akmadı, kimseye güvenmedi... Raihn gelirsek; idare ederdi daha iyisi olabilirdi bence, çok yükselmedim kendisine... Oraya ile ilişkileri gayet düzgün ilerledi hemen birbirlerinin üstlerine atlamadılar... yavaş yanan bir iişkileri oluştu ve bu hoşuma gitti baya...İlişkileri ve sevgilerine inandım baya, yazar güzel yansıttı hissediyorsunuz aşklarını... ama tabiki
Roman , Fantastik , Bilim-Kurgu , Edebiyat
Yılan ve Gecenin KanatlarıCarissa Broadbent · Martı Yayınları · 2024720 okunma
Saklı Gerçekler
8/10
·264 syf.··
2024 27. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Mart 2024 01:45
Herkese Merhaba, Kusurlu kusursuz serisinin 3. Kitabıda bittirdik. Güzeldi, beğendim ama hala favorim 2. Kitaptır. Normalde 7 puan verecektim ama yazarın ve sergie için 1 puan fazla verdim, kıymetimi bilinsin lütfen haha :D Sergie ilk iki kitapta çok merak ettiğim bir karakterdi. Kendisinden beklediğim psikipotlığını gösterdi gerçekten, karakter olarak baya beğendim ama hikaye olarak baya beklentimin altında kaldı diyebilirim. Kadın karakter için pek bir şey söyleyecek bir şey yok... çok yavan- basit bir karakter olmuş. Sergie ile uyumlarıda eh işteydi. Sergie için çok iyi bir kadın karakter yazılabilirdi ama hadi neyse... Neva kitaplarını gerçekten cok kısa ve olayları cok cabuk bittiyor. İlk 2 kitapta cok gözüme batmadı , hatta cok yerinde gelmişti ama bu kitapta olmamış malesef.Sergie neden böyle olduğuna dahil detaylı bir bölüm olması gerekıyordu, geçmişini okumak ısterdim. Sonra kıza olan bir andaki bagımlılığı aşırı cringe olmuş, sacma buldum yani neyine bir anda bu kadar bağlanabilirsin anlamadım. Olayları bu sefer cok fazla hızlı yazmış hele son daki olaylar gitti, kaçırıldı hop geldi kurtardı ve kitap bittii. Aynen böyleydi. Çok iyi detayla yazılsa aşırı iyi bir kitap olabilirdi. Yine iyidi asla kötü değil ama bana yetmedi bee :D Sergei karakteri aşırı sevdim ama cok iyidi. Smut sahneler ise eh işteydi. Kızı sevmedim ya ben onunda kıtaba cok etkısı olmuş yani, tek özelliği olmayan bir karakter olmuş. Hayalimde canladıramadım bile devamlı 40 kg olduğu ve boyu kısa oldugunu belirttiler, kafamda devamlı cocuk gibi bir şey hayal ettim, iki karakteri cok birbirine yakıştıramadım. Baya yardırdım ama ben takıldım bazı şeylere, dediğim gibi kitap bütün halinde bir cok kitaptadan daha guzeldi. Tabikide tavsiye ediyorum :D seriye devamkeee
1000k
Saklı GerçeklerNeva Altaj · Artemis Yayınları · 20251,885 okunma
Arzuların Esiri
5/10
·400 syf.··
2023 51. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2023 14:59
Herkese Merhaba, Bazı kitaplar gerçekten zamanında okunmalı galiba, bu seriyede başlaman biraz geç oldu. Belki daha gecmişte okusam belki beğenirdim diyeceğim ama ben yine beğenmezdim haha :) 5 ve 6 puanlar arasında gidip geldim aslında... Bekletim alfa kurt adam ve alfa vampir bir kadın okumadıktı. Karşıma çıkan ise iri yarı bir köpekçik anca kızın peşinde dolaşan , cinsek istekleri ağır basan bir adam, diğeri ise ezik, mal, gereksiz inat bir kız karakter çıktı karşıma... Hikayeyide çok sevemedim, ceviri aşırı kötüydü, kim ne diyor, kime söylüyor ve cümle bozukluklarından dolayıda kitabı beğenemedim. Gerçekten kitap ismi ile bir bütün arzuların esiri başka duygu almadım haha :D kitabın sonuna kadar asla bir sevgi düşünceleri yada aşka dair hiç bir iz olmadı. Adam karakter tarafında vardı ama kızda asla hissetmedim ama kitabın sonuna gelmişim bir anda herhalde aydınlama geldi kıza sanki öncenden onun için bir şeyler yapmış gibi , hisseleri için bocalamış gibi '' delilercesine aşık olduğum kralım'' dedi. Ben şok ben iptal, ulen dedim sayfa fılan mı atladım , ne ara bu kadar aşık oldu bu kız dedim. Devamlı adamdan kurtulmak istedi, adama devamlı hakaret etti filan anlamadım. Adam zaten kızın peşinde köle olmuş, bir alfalığını göremedim yada herhangi bir aksıyon sahnesi yoktu benım için...aaa bunu demeden geçemem smut sahneler cok güze ve aşırı tutkuluydu sevdim o kısımları hele birleşme yani eş olduklarında tutku alevvvv :D Neyse seriyi okuyacağım 8 kıtap daha var.... Yani Herkesin bayılıp, çok sevdiği bir seri, daha ilk kitap olduğundan tavsıye ederim. Takılın kafanıza göre , diğer kitapların daha iyi olduğunu duydum, ondan ötürü devamkeee :D
Fantastik
Arzuların EsiriKresley Cole · Pegasus Yayınları · 2012404 okunma
İntikam Ateşi
5/10
·413 syf.··
2022 49. kitabı
·
16 saatte okudu
·
Okunma: 26 Mayıs 2022 14:50
3. kitap bitti, ne oldu aynı şeyler döndü dolaştı yani değişikler şeyler oldu mu? bir kaç şey daha öğrendik başrol kızımız Mac bana göre aşırı salak neden mi? hayatını kurtaran ona kalması için yer veren adama hiç güvenmiyor aksine onu şehvetle kandırıp herşeyı adamla bir tutuyor bana göre aşırı mal bir kızdı. Bide gereksiz ve aşırı olan özgüveni ya sen kimsin kızım ya iki güçün oldu diye ne bu havalar hahaha bir aşk üçgeni var gibi yok gibi anlamadım, Barros karakteri asıl başrol ama başrol gibi değil. Çok gizemli 3. kitap oldu adam hakkında hiç bir şey bilmıyoruz. Bide vlane diye biri var kendisi şehvet perisi mi nedir devamlı kızı o şekilde etkılıyor 2. adamı ne belli değil onu hiç sevmedim... GERiİSİ SPOİİİ Bir arkadaş üçlü seks olduğu yazmış , hayır üçlüme bir seks yok başrol kızımız mac büyük üç güçlü peri tarafından şehvetle etkılenerek tecavuz ediyorlar kıza. İnsan kılığında bile değiller karanlık bir sis gibiler.... yani okumak ısteyenler ona göre okuusn Malesef ki arkadaşlarım ısrarları üzerine devam seriyi okucam ben daha birinci kitapta bırakmıştım da neyse devamkeee
Fantastik
İntikam AteşiKaren Marie Moning · Epsilon Yayınları · 2012571 okunma