Senin de yanında olduğu zaman fani hayatına çiçek eken, bir anda kaybolunca ektiğini biçen biri oldu mu?
Senin de sabahların bir bahane olup gecelerin haram olduğu günlerin oldu mu?
Peki senin de hala benim kapısından ayrılmadığım kalbinin özlediği saatleri oldu mu?
Sahi bilemiyorum, ne zamandır soruyorum kendime yoksa vakit doldu mu?
Lakin biliyorum kızıyorsun bana,
Yüzün, sancılarımı arttırıyor...
Gidiyorum, oldu mu?