Gerçekliğin bir ahlaklılık olarak tercüme edilmesine isyan ediyorum: bu nedenle korkunç bir gerçekliğin üzerine adalet erdem ve Tanrısallık kisvesini geçirmek için yüce sözcükler ve tavırlar yarattığı için, Hristiyanlıkdan kaçılmaz bir nefretle tiksiniyorum.
'İnsanlar hep seni suçlar. Zorbalığa uğrarsın, zorbaya kimse laf etmez. Zorbalığa karşı cevap veremediğin için seni suçlarlar. Bir insanı çok seversin, aşık olduğun insan hatalar yapmasına rağmen onu sevmeye devam ettiğin için seni aciz bulurlar. Yalnız kalmak istersin, bunu tercih ettiğin için kibirli bir insan olduğunu düşünüp seni ötekileştirirler. Çünkü insanlar hep ister. Suçlamak isterler. Acımak isterler. Ötekileştirmek isterler. Sadece zarar vermek isterler.. '