Bazı insanlar soruyor: “Neden feminist sözcüğü? Neden insan haklarına inandığını veya benzer şeyler söylemiyorsun?” Çünkü bu dürüstçe olmazdı. Feminizm insan haklarının bir parçasıdır elbette, fakat muğlak insan hakları terimini kullanmak toplumsal cinsiyetin kendine özgü,belli sorunlarını inkâr etmektir. Kadınlar yüzyıllardır dışlanmıyormuş gibi yapmanın yoludur. Toplumsal cinsiyet sorununun kadınları hedef aldığını görmezden gelmektir.