İşitilen şey ,görülen şeyden daha dehşet verici olabiliyor sanki .Sadece sözcükler ölüm gerçeğini kesinleştirebilir.Biri *o öldü* demediği sürece hâlâ bir umut vardır.
Kendini boşuna harcamış olur insan,
Dilediğine erer de sevinç duymazsa.
Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi,
Yıkmakla kazandığın şey kuşkulu bir mutluluksa.
Neniz var kralım? Niçin yalnız kalıyorsunuz,
Kara kara düşüncelerle baş başa,
Ölenlerle niçin ölmez size verdikleri tasalar?
Devası olmayan şeyleri unutmak gerek: Olan oldu.