Bugün, özellikle Gazze sonrası, düşünmemiz gereken şeylerden bir tanesi; Batı modernitesinin neredeyse narsistik diyebileceğimiz bir içe kapanma içinde olduğu ve iyiliği sadece kendi yurttaşı için kendisi gibi olanlar için istediği... Maalesef bir hakikat kafamıza çakıldı: Bazı hayatların yasının tutulamadığını bazı insanların hayatlarının kıymetli ittihaz edilmediğini, bizim gibilerin insan altı bir mertebeye yerleştirildiğini, kolaylıkla telef edilebildiğini, öldürülebildiğini, kitlesel katliama maruz kalabildiğini, acıyla gördük.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
uzun zaman sonra, sınavların, ödevlerin ve ders stresinin gölgesi olmadan bir kitabı sakin sakin bitirebildim. şu an çok mutluyum; sanırım bu hissin tadını uzun süre çıkaracağım.