gül

“Evrende her şeyin bir sebebi olduğunu anlattım,” dedi. “Bir şey olduysa bu olması gerekene açılan yollardan biridir. Zorlamana gerek yok, bir şey olacaksa çok uzun bir yolun sonunda bile yeni bir sapak çıkabilir.”
Sayfa 221 - DEX·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Doğada hiçbir şey kendisi için yaşamaz. Nehirler kendi suyunu içemez. Ağaçlar kendi meyvelerini yiyemez. Güneş kendisi için ısıtamaz. Ay kendisi için parlamaz. Çiçekler kendileri için kokmaz. Toprak kendisi için doğurmaz. Rüzgar kendisi için esmez. Bulutlar kendi yağmurlarından ıslanmaz. Her şey birbiri için yaşar.
Sayfa 219 - DEX·Kitabı okudu

gül

, bir kitap okudu
9/10
·576 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2025 12. kitabı
N. G. Kabal
9/10 · 7,2bin okunma

gül

, bir kitap okudu
10/10
·672 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2025 11. kitabı
N. G. Kabal
8.6/10 · 10,3bin okunma
Yanmayacak bir kibrit çakan birisine benziyor diye düşündüm.
Sayfa 135 - REN·Kitabı okudu