İlknur

İlknur
@diaryofveraa
“Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.“
Puan vermedi·480 syf.··
2020 58. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2020 19:02
Selam! Emma ,Jane Austen’dan okuduğum ikinci kitap. Daha önce Gurur ve Önyargı’yı okumuştum. Hissettiklerimi nasıl anlatsam bilemiyorum ama ikiside kelimemin tam anlamıyla harikaydı .Bu arada Emma yazarın da en sevdiği romanıymış . Keşke nedenini kendisine sorabilseydim. Yazarımız çok iyi bir gözlemci ve bunu kitaplarına harika yansıtıyor. Sanki olayları okuyormuş gibi değil de bire bir yaşıyormuş gibi oluyorsunuz. Büyülenmemek elde değil. Okuduğum iki kitapta konu itibariyle genç kızların evliliğe bakış açılarını işliyor diyebilirim. Hayret ettiğim nokta ise şu ; aynı konuyu nasıl tekrara düşmeden bu kadar iyi ele alabiliyor ve kitap boyunca oluşan algıyı bir anda yıkabiliyor ? Galiba bu bende tekrar tekrar Jane Austen okuma isteği uyandırdı. Aynı zamanda o kadar akıcı kitaplar ki hem bir an önce bitirmek istiyorsunuz hem de hiç bitmesin. Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki çok seveceksiniz. Emma Woodhouse ve Elizabeth Bennet ne güzeldi sizle tanışmak!
EmmaJane Austen · Can Yayınları · 202214,2bin okunma
Reklam

İlknur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·480 syf.··
7 günde okudu
·
2020 58. kitabı
Jane Austen
7.8/10 · 14,2bin okunma
“Aniden.Birdenbire,beklenmedik olandan... Beklenmeyene : Dilegelen bir dünya.”
“Ne yaprakları hatırlıyor ne güneşi Ne de düşmüş dalından Balı içinde kurumuş bir heves gibi Duruyor yerinde geçen sonbahardan.”
Sayfa 21·Kitabı okudu
“Ben bu geçitte , Susan bu cümlelerde ne arıyorum”
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam