D

D
@dibie
dünyanın en yalnız insani
Anamın canı pahasına dünyaya gelmişim. Ama keşke beni karnında öldürselerdi de dünyaya hiç gelmeseydim
Sayfa 297·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlara cocukmuşlar gibi, hatta bazılarına hastanedeki hastalara bakmak gibi bakmak gerektir.
Sayfa 287·Kitabı okudu
1000Kitap
Çocuklar için,
Teker teker her biri tanrı meleğidir, ama bir araya geldiler mi, hele okulda nasıl acımasızlardır.
Sayfa 270·Kitabı okudu
Mutluluğu için bir araç, bir alet, yapıcı bir makine olurdum
Sayfa 249·Kitabı okudu
Edebiyat
Yalnız seninle iyi anlarım oluyor, yoksa kötü bir insanım ben.
Sayfa 228·Kitabı okudu
Edebiyat