D

D
@dibie
dünyanın en yalnız insani
Fakat gururumuz var, tehlikeye atılmaya, kadere, kâinata kafa tutmaya ihtiyacımız var.
Sayfa 203·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı icat edilmese uygarlık olmazdı.
Sayfa 175·Kitabı okudu
Edebiyat
Tanrı var mı yok mu? son olarak soruyorum bunu. - Son olarak söylüyorum: Yok. -Ya insanlarla alay eden kim, Ivan? - Şeytan besbelli. - Şeytan var mı? - Yo, şeytan da yok.
Sayfa 175·Kitabı okudu
1000Kitap
Fakat belki hepimizi yalnız bu aptallık kurtaracak
Sayfa 151·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan bazen üstün bir coşkunluğa kapılarak kendini vurabilir, anlıyor musun?
Sayfa 148·Kitabı okudu
Edebiyat