“Kendimi bu kadar rahat anlatabilmek beni şaşırttı. Yalnızlığımın,
kimsesizliğimin, istenmemişliğimin içine o kadar yerleşmiştim ki, hikâyemin içinde kaybolmuştum. Kendimi oradan
kurtarıp başka bir hayata başlayamıyordum.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Tahsilliyiz belki, iyi okullarda
okuduk, sözüm ona kültürlüyüz, yetiştirdik kendimizi, paramız var, yabancı dilimiz var, görgümüz var.
Ama çaremiz
yok. Bu gerçek. Hepimiz çaresiziz.”
“Acaba" ile başlayan her ihtimal karanlıktı.
Ama biz o ihtimallerin hep çok güzel, en azından mevcuttan daha güzel olduğunu düşünüyor, bu yanılgıyla kendi kendimizi yiyip bitiriyorduk. Oysa karanlıkların içinde kötü
senaryolar da olabilirdi, mevcut halimizi mumla aratacak senaryolar.”