“Gençler
bizi hemen bir kenara itiveriyorlar ama bilseler ki ne kadar
yaşlanırsan yaşlan sen de herkes gibi yaşamak istiyorsun.
Ancak mezarda bitiyor hayat. Mezara girmedikçe, göğsünün
altındaki kalp attıkça sen de istiyorsun hayattan payını…”
“Anladım ki bir tek
ayak bağı olmamayı becerebilirsem, iyi gelirim onlara. Yük olmasam... Yok olsam, belki o zaman faydam olur.
Bana yer yok. Anladım.”