D i d a r

D i d a r
@didardolass
Bir şeyden çok emindim, kendimi üzdüğüm kadar kimseyi üzmedim hayatta..
Edebiyat
Reklam
Hiç bir şiir Efendimiz'in ; "Ya Rabbi kalbime engel olamıyorum, Âişe'yi çok seviyorum" demesi kadar güzel değil.
Din
Sustukça birikiyor içimdekiler, sanki çığlık çığlığa söylemediklerim..
Edebiyat
Boşunadır tüm mezarlıklar, insan hep kendine gömülür.
Edebiyat
Yaşıyor gibi yapıp aralarında ölü de gezdim.
Edebiyat
Reklam