Didem

Didem
@didemrs
“İnsanın bir defa bir anlığına aptalca hareket etmiş olmasının ne önemi vardır? Fakat vicdan diye adlandırdığımız o belirsiz şeyden insan kurtulamıyor.”
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam
“Yarım gerçeğin hiçbir kıymeti yoktur, sadece tam gerçek önemlidir.”
Sayfa 26·Kitabı okudu
“Devletin adaleti bu tür olaylar hakkında elbette benden daha sert karar verir, genel ahlak kurallarını ve gelenekleri acımasızca korumak onun yetkisindedir: Bu da onun insanları affetmesini değil, yargılamasını zorunlu hale getirmektedir. Fakat ben sivil biri olarak neden gönüllü biçimde bir savcının rolünü üstlenmem gerektiğini anlamıyorum: Ben savunma tarafında olmayı tercih ediyorum. Şahsen ben insanları yargılamak yerine, onları anlamaya çalışmaktan zevk alıyorum.”
Sayfa 19·Kitabı okudu
“Yardım etmek için bu duyguya ihtiyaç vardır, yani diğerinin sana ihtiyacı olduğu duygusuna.”
Sayfa 37·Kitabı okudu

Didem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
22 saatte okudu
·
2020 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Reklam