“İnsanın bir defa bir anlığına aptalca hareket etmiş olmasının ne önemi vardır? Fakat vicdan diye adlandırdığımız o belirsiz şeyden insan kurtulamıyor.”
“Devletin adaleti bu tür olaylar hakkında elbette benden daha sert karar verir, genel ahlak kurallarını ve gelenekleri acımasızca korumak onun yetkisindedir: Bu da onun insanları affetmesini değil, yargılamasını zorunlu hale getirmektedir. Fakat ben sivil biri olarak neden gönüllü biçimde bir savcının rolünü üstlenmem gerektiğini anlamıyorum: Ben savunma tarafında olmayı tercih ediyorum. Şahsen ben insanları yargılamak yerine, onları anlamaya çalışmaktan zevk alıyorum.”