Bazılarına göre uzun, bazılarına göre kısa bir yolculuktur hayat. Molalar verilir zaman zaman, uykuya dalınır, otobüs bozulur... bu hayat böyledir işte. İnenler ve binenler vardır. Hiç istemediğimiz insanlar oturur bazen yanımıza, bazen de hiç inmesin yanımızdaki deriz, bu yolculuk hiç bitmesin. Ama biter.