+Aysel gitti.
-Onun için mi üzgünsün?
+Yoo.
-Döner herhalde. Üzülme n'olursun.
+Dönse de fark etmez.
-Neden?
+Artık hicbir şey eskisi gibi olmaz ki. Bir kere gitti mi gitti. Yüzüne baktığında hep bunu hatırlarsın.
Sana o denli kırgınım ki, gözlerimin içine bakıp aynı karşılığı vermemi istesen, bu acının katlanılmaz olduğunu bildiğimden seni asla incitmem.
Deniz Kılıç