dila

“Beni hemen anlamalısın, çünkü ben bir kitap değilim. Çünkü ben öldükten sonra, beni kimse okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.”
Reklam
-“Elimde değil Olric.” +“Ne efendimiz?” -“Elleri Olric, elleri..”
“Unutma Bal Kız!.. Gözkyüsü sonsuzdur, değil mi? İnsanlık yok olmadan gökyüzünün yok olması mümkün mü? Değil. İşte.. Tam olarak biz de buyuz. Biz gökyüzüyüz. Sonsuzuz!”
Sayfa 224·Kitabı okudu
“Keşkeler daha çok yakar insanın canını.”
“Sessizlik.. Dinlenebilecek en güzel şarkı bana göre. Şayet dinlemesini bilirsen.“