📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Tadını alırsam bırakamam sandın. Senden de vazgeçemem sandın.”
“En çokta orada yanıldın. Ben bu hayatta neyi çok istediysem ondan vazgeçmek zorunda kaldım.”
“Yorgunum,” diye yalan söyledim onu kendime doğru çekerken. “Biraz uyursam iyi olacak.” “Sen de uyu bakalım böcek.”
Uyu ki unut büyüyemediğini. Yaşayamadığını unut. Uyu ki görme nasıl bir dünyada yaşadığını. Uyu ki görme nasıl bir hayata mahkum edildiğimizi. Uyu ki görme dünyanın her yanında dili, dini, ırkı ne olursa olsun çocuklara yapılanları. Şen kıkırdamaların yükseleceği bahçelerde ölüm kokulu çığlıklarını duymadan uyu. Oysa çocuklar; ölmek için, korkmak için, ağlamak için savaşın ortasında kalmak için, annelerinin koynundan koparılmak için... Çok fazla çocuklar.