Ama bana hiç soru sormadı, ben de ona soramazdım. Açık konuşmak gerekirse, biraz da duyduklarımdan korkuyordum. Duyacaklarımın kafamdaki, yüreğimdeki Yusufla uyuşmayacağından korkuyordum. "Gerçekler her zaman güzel olmayabilir. Bazen ne kadar az şey bilirsen, o kadar iyidir."
"Çünkü şu dünyada tümüyle tanıyacağın biri
yoktur.
Kimse kimseyi tanıyamaz. Tanıdığımızı sanırız. Tanıdığımız kadar inanırız. Eğer gerçekten tanısak, bırakın aşkı filan, kimse kimseyle
arkadaş bile olamaz."
"...keşke yalan da olsa dünyada adalet diye bir şeyin var olduğuna inanabilseydim. Ama inanamıyorum. Çünkü insan denen bu tuhaf yaratığı kötülükten uzak tutacak ne bir güç var, ne de bir yasa."