Dilan Ran

Dilan Ran
@dilan_ran
"Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir. Ama öylesi pek bulunmuyor."
Sayfa 23
Reklam
"Oldukça cahilimdir, ama epey okurum."
Sayfa 23
"Hayat, tabii ki bir oyundur, evladım. Hayat , kurallara göre oynanması gereken bir oyundur."
Sayfa 13
"Güzelliğe içelim. Güzel olan iyidir."
Sayfa 59