"Peki burası senin olsa ne yapardın Paul Atreides?"
"Bu gezegeni insanlara uygun bir yere dönüştürmekte kullanırdım, " dedi Paul.
Kynes, Belki de... onlara bu yüzden yardım ediyorum, diye düşündü.
Elde etmenin de vakti vardır, yitirmenin de. Elde tutmanın da vakti vardır, bırakmanın da. Sevginin de vakti vardır, nefretin de. Savaşın da vakti vardır, barışın da.
Ama biz insanlar kişisel sorunlarla karşılaştığımızda, onları mantıklı bir şekilde ele almakta zorlanırız. Asıl sorunu görmezden gelip, suçu başka şeylerde ararız; içimizi asıl kemiren şeye gözlerimizi kaparız.