Canan Tan dilini çok sevdiğim bir yazar. Kitabında doğu batı çatışmasını , adetler ve töreyi konu almış. Yazarın iletmek istediği mesajı da duyguyu da gayet net anlıyorsunuz. Okurken çok duygulandığım ve gerçek hayatta hâlâ böyle şeyler yaşandığı için biraz da sitem ettiğim bir kitaptı.
Pembe ve YusufCanan Tan · Doğan Kitap · 20147,8bin okunma
Livaneli'den okuduğum üçüncü kitap Kardeşimin Hikayesi. Serenad ve Huzursuzluk kitaplarını çok beğenmiştim. Okurlar tarafından bu kitap çoğunlukla abartıldı dense de yazarın tarzını ve değindiği konuları çok güzel ve anlamlı buluyorum. Okuması zor bir kitap değil. Dili akıcı ve olay örgüsü gayet iyi. Bazen biraz kafam karışmış gibi hissetsem de bu bende daha da fazla okuma arzusu oluşturdu .