📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geceleri sabahlara kadar okumayayım da ne yapayım?
Ben el ayak çekildikten sonra odamın kapısını sürmeleyip kitaplarımla baş başa kalmak saatini dört gözle beklerim.
Çünkü bu ömrümün bütün hazin sergüzeştini ve yaşadığım anın ağır sıkıntısını unuttuğum tek saattir.
O vakit bu çıplak ve yalçın oda, gerçek dünyadan daha geniş, daha ferahlı bir alemin munis, sevimli ve her biri sihir ve füsunla yollamış mahlûkları ile dolmağa başlar.
"Yürü... Ağır adımlarla. Telaş yok, koşma yok. Sol adımını önce atacaksın, sanki önemli bir karar alıyormuşsun, düşünüyormuşsun izlenimiyle sağ, yani aksayan ayağını vakur bir edayla diğerinin yanına çekeceksin... Ey Timur!.. Aksak Timur! Timurlenk! Topallığını yakıştıracaksın kendine. Havan olacak. Tarzın adeta. Öyle has bir yürüyüşün olmalı ki, ‘Timurlenk’ aşağılayıcı bir lakap değil gücünün yansıması haline gelecek. Gelmeli.”