Bütün olamamak denilince neden hep birleşeceğimiz, kendimize ekleyeceğimiz şeyler/insanlar ararız? Ya bir şeyleri eksiltmemiz gerekiyorsa? Bütünden fazlaysak?
Allah'tan başka anlayanım olmamış. Neden hep gençliğime, çocukluğuma sarılmak isterken buluyorum kendimi? Niye yine aynı yerdeyim ve daha sonra bu halimi hatırlayıp sarılmak isteyeceğim kendime?