Asla tamamlayamayarak benden sonra gelecek insanlara devretmem gerekeceğini keşfettiğimden, göğün altında yaptığım bütün işlerden nefret etmeye başladım. Bir kişi göğün altında harcadığı emeklerinden, kalbinin çektiği endişelerden ne kazanacaktı?
Geçmişte var olan gelecekte de olacaktır. Geçmişte yapılmış olan gelecekte de yapılacaktır, güneşin altında hiçbir şey yeni değildir. "Bu yeni bir şeydir." denilecek bir şey kalmış mıdır?