İki ana genç karakterin günümüz modern dünyasında nasıl bi yaşam sürdükleri ve hayat hakkındaki fikirlerini kitapta çok güzel işlemiş yazar. Ancak yine de akıcı bir kitap olduğunu söyleyemeyeceğim. Benim gibi yirmili yaşlarda iken okunması gerektiğini düşünüyorum çünkü yirmili yaşlar ne yapacağını bilmediğin ve ne için yaşadığını kestiremediğin bir dönem ve bu kitap da sizi bu konuda yalnız hissettirmiyor bence