Ben tabiatı çok severim. Tabii olmayan şeylere karşı her zaman çekingen davranırım. Bunun için muhakkak bir erkeği sevmem gerektiğine inanırım. Ama sahiden bir erkek. Hiçbir kuvvete dayanmadan beni sürükleyebilecek bir erkek. Benden birşey istemeden, bana hakim olmadan, beni tezlil etmeden beni sevecek ve yanımda yürüyecek bir erkek. Yani hakikaten kuvvetli tam bir erkek..
Başkalarına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki , ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur.