‘’…kimi de var ki futbol maçını bir seyirci gibi tribünde seyrederek değil, sahada kan ter içinde kalarak, şevkle topun peşinde koşarcasına yaşar her anını. Yağmur çamur olsa da, kazansa da kaybetse de hep sahadadır; o anı tam anlamıyla yaşar. Her güne, ‘Kendi yaşamımda varım, kendi yolculuğumu yapıyorum,’ kıvancıyla başlar.’’