Dilay Taşçı

Dilay Taşçı
@dilaytasci
Öğrenci
Tekirdağ
3 Nisan 2001
228 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Odamda tek başıma olmayı diledim; kitaplarımla baş başa, bu insanlardan uzakta.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Dilay Taşçı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
1 saatte okudu
·
2024 1. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,6bin okunma
yaşamımı başkalarının istediği gibi değil de kendi hayallerime uygun biçimde sürdüreyim, fena mı ?
…ona ceketimi verme önerimi reddetti. Belki de onun dünyasında mevsim yazdı…
Sayfa 45·Kitabı okudu
"Deli olmak ne demek,bilmiyorum," diye fısıldadı."Ama deli olmadığımı biliyorum.Başarısız bir intihar girişimi benimkisi,hepsi bu." "Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir.Şizofrenler,psikopatlar,manyaklar.Yani,başkalarından farklı olanlar." "Yani,senin gibiler mi?" Zedka soruyu duymazdan gelerek devam etti: "Öte yandan bir Einstein var,zaman ile uzamın ayrı şeyler değil bir karışım olduğunu söylüyor.Ya da bir Kristof Kolomb,dünyanın öte ucunda bir uçurum değil başka bir kıta olduğunu ileri sürmüş.Ya da,insanoğlunun Everest'in zirvesine ulaşabileceğine inanan bir Edmond Hillary var.Sonra Beatles,bambaşka bir müzik yarattılar,eski çağlardaki insanlar gibi giyindiler.Bütün bu kişiler ve daha binlercesi hep kendi dünyalarında yaşadılar."
Sayfa 41·Kitabı okudu