Anka ..

Anka ..
@dilbercinar
Tu nescis fines Dei - “Astroloji kendi içinde aydınlatıcı bilgiler içeren bir bilimdir... Bana çok şey öğretti... Ona çok şey borçluyum...”
Şimdi kış. Ölü gibiyim. Ama yine bahar gelecek, biliyorum!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acı çekiyor musun? Çektiğimi söyleyemem. Peki, hayattan zevk alıyor musun? Aldığımı söyleyemem …
"Düşünmekten kaçınmak da en az düşünmek kadar tetikleyiciydi."
Yeryüzünün kralı olmak mı istiyorsun?
Anlaşılmak mı istiyorsun? Bize de tek bu gerek zaten! Kendini anla, o zaman yeterince anlaşılmış olursun.