سمعْنا واطعْنا غُفْرانك ربّنا واليك المصيرُ
“İşittik, itaat ettik, bağışlamanı dileriz Rabbimiz, dönüş sanadır.”
Demek ki ne zaman içimizden, "Yapamayacağım ya Rabbi!" diye geçecek olsa hemen toparlayıp سمعنا واطعنا "Rabbimiz böyle buyuruyorsa böyledir." diyeceğiz. Tabii ki eksiklerimiz, hatalarımız olur. Zorlandığımız her yerde Allah'ın affını talep ederek, O'na bel bağlayarak غفرانك ربّنا "Bağışlamanı dileriz." diyeceğiz. Başka kapımız yok zira.