Bazı kitapları okumak da nasip meselesidir. Siz seçmezsiniz, zamanı gelmiştir ve o kitap size bir şekilde ulaşır...
Ya Nasip de benim için okumam nasip olan bir kitap oldu. Tam kendimi düzeltmem gerektiğini hissettiğim , kendimi aradığım zamanlarda bir solukta okuduğum , şükrederek gözlerim dolu dolu okuduğum bir kitap oldu. Elhamdülillah..