Merhaba, çok çok özetlemek gerekirse kısa kısa öykülerden oluşan felsefi kitap. Kısa dediğime bakmayın aslında, anlatmak istediğini çok güzel bir şekilde anlatmış. İnsana ait pek çok duyguyu hikayelerinde bulabiliyorsunuz. Ara ara açıp okunabilecek bir kitap bence.