Bu yazacaklarım çok inceleme gibi değil aslında. Benim kitapta en beğendiğim kısım yazarın iki kardeşi bu kadar farklı yazabilmesi. Karakterlerin özellikleri çok belirgin ve farklı yazılımış. Kitaba ilk başlarken öyle etkilenmiyorsunuz ama iki kardeşin hayatlarına dahil oldukça etkilenmeye başlıyorsunuz. ve son olarak son sayfalarında bu kadar etkileneceğini düşünmezdim.Karakterlerin duygularını tamamen hissettim. Peter'in gözleri doldukça benim de doldu. Ama son kısımda Ivan'ında duygularını okumak isterdim. I