Dilek

Yalnızlıktan ödü kopuyordu. Bu korkunun onu nasıl da yiyip bitirdiğini bu gece görmüştüm.
Sayfa 161·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama baksanıza, hayatın olayı da buydu. Bu kadar güzel olduğunda…. Bir şeyler eninde sonunda kötü gidecekti.
Sayfa 325 - Hannah·Kitabı okudu
Alıntı
“Eğer kaçman gerekirse bana kaç.”
Sayfa 126 - jax·Kitabı okudu
Alıntı
Bir hayatın daha olsa, korkmadan dokunmak için yaşardım onu. Bir keklik beslerdim ellerimle, varsın uçsun sonunda. Bir çiçek büyütürdüm, varsın solsun sonunda. Dokunurdum. Ben eriyene dek, o eriyene dek, biz hiçleşip karışıncaya dek bu derin boşluğa, dokunurdum. Ama yok bir hayatım daha. Bir hayat daha yok. Yok.
Sayfa 350·Kitabı okudu
Alıntı
Hayat senen sergüzeşt, zararsız ve uzak bir hatıraya dönüşüyor usulca. İpinden çözülen sala benziyor insan da, hafifliyor. Bilseydim bunu, ölülere ağlamazdım hiç. Ama zaten insan, gidenlerin ardından, en çok kendi kalışına ağlıyor.
Sayfa 347·Kitabı okudu
Alıntı