Çocukluğumun kitabı.. Bu kitaba niçin bu kadar kıymet verdiğimin cevabını okuduğum her sayfada ya yutkunarak ya hüzünlenerek ya gülerek ya da başka duygularla buldum. Kitap hiç bitmesin, daha çok detay versin istedim. Evet, bu kitap benim çocukluğum. Kitapta bahsi geçen arsanın benzeri bizim mahallemizde de vardı. Bu arsaya sözsüz bir kural olarak girmemiz yasaktı. Girmesi serbest olanlar, mahallenin küçük delikanlılarıydı :) Bilye oynanır, maç yapılır, toplantı yapılır ve daha niceleri.. Arsanın sonu tıpkı kitaptaki gibi oldu. Ola ki okuyacak birine denk gelirse spoiler vermek istemiyorum. Benim için muhteşem bir kitap. Çocukluğunu sokakta geçirmiş herkesin keyifle okuyacağından eminim.