Normal düzey diyebileceğim bir kitap genç okurlar için önerebilirim.birazcık spoi olabilir:)
Mavinin güçlü yanı, emir ile acıları aynı olmasada ikisinindr aile yönünden acılarının bir olması. Mavinin annesi tarafından hep ikinci plana atılması, babasının herşeyi olduktan sonra gitmesi, ama karşısına hayat arkadaşı, ilk aşkı çıkması mavi ve Emir’in birbirini bulduktan sonra birbirlerinin yaralarını sarmaları ayrı hoş,
güzel bir kitapdı, ama bazıları için klişe gelebilir belirtmek isterim:) sevdiğim bir yazar kendisi.Aşk sevenler için önerebileceğim bir kitap.