"Yüzlerimiz aynı
Aynı ben ve aynı sen
Ama ben kayboldum
Ve sen de bir yerlerde kayboldun
Aşkın kuyusu vardı
O yüzden inanmıyordum
Hala inanmıyorum
Menzilimi buldum ama ben hala önceki gibi gezginim
Çıktım kalbinden
Başıboş gezindiğim yerden
Ama dolaştığımda farkettim o dolaşmanın gerekli olduğunu "
~
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gözlerinin nehri akması gerekliydi
Sevgi de gerekliydi
Ayrılık da gerekliydi
Bir sürü dileğimizin gerçekleşmesi için gerekliydi
Ama sonra o dileklerin bozulması da gerekliydi..."
~