Andelip.

Andelip.
@dipceseren
"Yüzlerimiz aynı Aynı ben ve aynı sen Ama ben kayboldum Ve sen de bir yerlerde kayboldun Aşkın kuyusu vardı O yüzden inanmıyordum Hala inanmıyorum Menzilimi buldum ama ben hala önceki gibi gezginim Çıktım kalbinden Başıboş gezindiğim yerden Ama dolaştığımda farkettim o dolaşmanın gerekli olduğunu " ~
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gözlerinin nehri akması gerekliydi Sevgi de gerekliydi Ayrılık da gerekliydi Bir sürü dileğimizin gerçekleşmesi için gerekliydi Ama sonra o dileklerin bozulması da gerekliydi..." ~

Andelip.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·71 syf.·
2022 8. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,2bin okunma
Kalbi atan ölü bedenlerdi hepsi Hepsinin başında birer ölüm perisi...